Autóipari Túráztatás

Megosztás, most...

Autóipari Túráztatás

 

autóipari túráztatásAutóipari túráztatás a CARZ -First Trust NASDAQ Globális Autó ETF alapban. Autóipari túráztatás lényege, a 40,1 $-os ellenállásból való kitörési kísérletek. 2013 augusztusi kitörés óta 1 cirka 7%-os sávba ragattak az autók, azóta ebben a sávban folyik az autóipari túráztatás.
A CARZ -NASDAQ Globális Autó ETF alapban 38 autóipari részvénnyel találkozhat, melyet a Daimler vezet 8,48%-os súllyal.
Ahogy mostanában olvashattuk, leginkább az európai autók eladási fordulatszámában vélhetünk pozitív változásokat, illetve a beruházások, fejlesztések területén. Ami 1 esetleges korrekció után nagyon jó vételi lehetőségek alakulhatnak ki a jövőben, természetesen a mostani estleges kitörés is biztató lehet. A 40,1 $-os ellenállás áttörésével a 40,80 $-os legutóbbi csúcs környéki szintek lehetnek érdekesek. Ha itt ezen szintek áttörésre kerülnek, akkor az autópari túráztatás magasabb fokozatba kapcsolhat. Egyre jobban szűkül az a 7%-os sáv, főleg az ellenállás és az emelkedő támaszok közelsége miatt is.
Jól látható, hogy az ellenállásból kitörve felfelé nyílik meg a további rally előtt a versenypálya, ami cirka 7-9%-os emelkedést is hozhat.  Ellenben a ferde zöld emelkedő támaszt illetve a 38 $-os szintet letörve kapcsolhat az autóipari túráztatás rükvercbe.
CARZ -NASDAQ Globális Autó ETF alap Top 5 vállalat a következő: Daimler 8,48%, Volkswagen 7,93%, Ford 7,73%, Toyota 7,56% és a Honda 7,41%. 10 ország adja a CARZ ETF alap 38 autóipari részvényét, ebből is 3 ország emelkedik ki erőteljesen: Japán 33,42%, Németország 24,48% és az USA 20,63%-kal. Jól látható, hogy közel 80%-ban ezen országok autóiparának a teljesítménye határozza meg a CARZ ETF alap teljesítményét. Ezen belül is a feljebb említett 5 autógyár, melyek közel 40%-ban súlyozzák az ETF alap teljesítményét. Összességében a jelzett sávból való kilépés hozhat nagyobb elmozdulást a CARZ -NASDAQ Globális Autó ETF alapban.

 

CARZ -NASDAQ Globális Autó Index ETF

 


Megosztás, most...

Author: ETFmustang

Leave a Reply